Whitepaper: de CRM coach als sparringpartner

vrijdag, 28 december 2012 09:18 Laatste update op: vrijdag, 28 december 2012 09:21 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Een CRM coach, waarom zou een organisatie die nodig hebben? Doordat een CRM project de hele organisatie raakt kan het behoorlijk complex zijn. Een CRM coach
voorziet de organisatie van tips uit de praktijk.

De kans is zeer reƫel dat er fouten gemaakt worden bij een CRM project, vooral bij bedrijven die voor het eerst met een CRM project bezig zijn. In elke fase van een CRM project kan een CRM coach waarde toevoegen aan het project en de organisatie.

Download het whitepaper >>

Related posts:

  1. Whitepaper Campagnemanagement en Social Media
  2. Whitepaper beheer van CRM-applicaties: van project structureel naar de lijn
  3. Whitepaper: Effect van de kredietcrisis op CRM toepassing
  4. Whitepaper ROI CRM
  5. CRM and Social Networking: Engaging the Social Customer
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, december 28th, 2012 bij 09:18 en is geplaatst onder Begrippen A-C, CRM Begrippen, Kennisbank, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.