Whitepaper ROI CRM

donderdag, 10 november 2011 11:59 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 10:07 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Dit white paper gaat in op de rechtvaardiging van CRM, het uit de weg ruimen van verwarring rondom het begrip ROI en hulp bij het opstellen van doelen.

In het paper worden onder andere drie rechtvaardigingsniveaus onderscheiden: Go/no go beslissing, leverancier met het meest aantrekkelijke financiële voordeel en de financiële consequenties van de CRM implementatie.

Download het white paper

Related posts:

  1. Whitepaper CRM Strategie: Social CRM wordt volwassen
  2. Het nut van een ROI berekening
  3. Is it worth ROI on CRM?
  4. Whitepaper CRM: Creëer buitengewone klantbeleving en onderscheid u van uw concurrentie.
  5. Projectmedewerker Implementatie CRM
Tags:  CRM, Customer Relationship Management, ROI
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 10th, 2011 bij 11:59 en is geplaatst onder CRM ROI, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.