Whitepaper: Effect van de kredietcrisis op CRM toepassing

donderdag, 08 maart 2012 13:13 Laatste update op: donderdag, 08 maart 2012 13:16 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

In het whitepaper wordt meer inzicht gegeven in eventuele problematieken in tijden van economische crisis met betrekking tot het klantcontact en het behouden van klanten, maar ook de omgang met klanten vanuit crediteuren/debiteuren perspectief, het gebruik van een CRM oplossing en eventuele kenmerken in het gebruik en inbedding in de organisatie.

Met behulp van deze whitepaper hoopt SuperOffice haar relaties en andere betrokkenen een handvat geven om in te kunnen spelen op vragen en behoeften die bij de klanten kunnen spelen en welke consequenties een implementatie van een CRM oplossing met zich meebrengt in de huidige situatie van kostenbesparingen en verminderde investeringen.

Download het whitepaper >>

Related posts:

  1. Whitepaper ROI CRM
  2. Whitepaper CRM: Creëer buitengewone klantbeleving en onderscheid u van uw concurrentie.
  3. Whitepaper CRM Strategie: Social CRM wordt volwassen
  4. Whitepaper Campagnemanagement en Social Media
  5. Whitepaper beheer van CRM-applicaties: van project structureel naar de lijn
Dit bericht is geplaatst op donderdag, maart 8th, 2012 bij 13:13 en is geplaatst onder Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.