• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Whitepaper Campagnemanagement en Social Media

donderdag, 12 januari 2012 11:14 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 12:11 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Om succesvolle marketingactiviteiten te kunnen ontplooien moet duidelijk zijn hoe organisaties waarde toevoegen aan hun klanten. De vraag is hoe organisaties in al het huidige mediageweld toch de interactie met klanten kunnen aangaan en hierbij een vertrouwensrelatie kunnen opbouwen. 

Basisprincipes voor succesvolle klantrelaties
Essentieel is het toevoegen van waarde aan de klant en het toepassen van factoren als timing, uithoudingsvermogen en relevantie. Het opbouwen van een succesvolle klantrelatie is gebaseerd op een viertal basisprincipes:

  • Het opbouwen van een persoonlijke relatie
  • Het waarde toevoegen aan de ander
  • Het door de tijd heen ‘top of mind’ blijven
  • De kracht van herhaling

De rol van Social Media
Het integreren van Social Media in een multichannel campagne is onvermijdelijk. De rol van Social Media is echter niet een traditionele online rol zoals email, het zorgt voor een verandering in de wijze van communiceren. Door de opkomst van Social Media is er een verschuiving ontstaan van ‘outbound’ naar ‘inbound’ communicatie en van ‘zenden’ naar ‘luisteren’ en ‘interacteren’. De stijgende invloed van online kanalen zorgt er voor dat inbound marketing steeds belangrijker wordt.

Download de gratis whitepaper van CRM excellence om meer te weten te komen over de rol van Social Media in CRM. Aan de hand van diverse voorbeelden is te zien hoe moderne communicatiemiddelen bijdragen aan het opbouwen van succesvolle klantrelaties.

Download het white paper

 

Related posts:

  1. CRM and Social Networking: Engaging the Social Customer
  2. Social Media, risicovol voor uw relatiebehoud?
  3. Whitepaper CRM Strategie: Social CRM wordt volwassen
  4. Social Media en Arbeidsrecht
  5. De werknemer op Social Media
Dit bericht is geplaatst op donderdag, januari 12th, 2012 bij 11:14 en is geplaatst onder Marketing, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.


Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.