CRM Trends 2011

vrijdag, 11 november 2011 09:32 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 09:58 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Focus schreef een paper met de CRM trends voor 2011. De zeven belangrijkste trends zijn:

1. Integration of CRM with all communications channels

2. Social CRM adoption

3. Increased use of analytics

4. Integration with mobile devices

5. Increased awareness over privacy of CRM data

6. Migration of CRM products to the cloud

7. Increased emphasis on customer lifecycle management

 

Download het white paper

 

Related posts:

  1. Analytical CRM
  2. Whitepaper ROI CRM
  3. Het nut van een ROI berekening
  4. CRM: automatiseren Customer Service
  5. Elimineer papierwerk
Tags:  CRM, CRM trends, Customer Relationship Management
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, november 11th, 2011 bij 09:32 en is geplaatst onder CRM Adoptie, CRM Analyse, CRM Implementatie, CRM Rapportage, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.