CRM: automatiseren Customer Service

donderdag, 10 november 2011 13:11 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 10:04 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

In deze paper van Maximizer wordt uitgelegd hoe CRM-software Customer Service (support) kan automatiseren. Daarnaast worden de voordelen van CRM ten behoeve van Customer Service uiteengezet.

Download het white paper

Related posts:

  1. Whitepaper ROI CRM
  2. Het nut van een ROI berekening
  3. CRM: automatiseren van Marketing
  4. CRM: automatiseren van Sales
  5. Customer Relationship Management – Ed Peelen
Tags:  CRM, Customer Relationship Management
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 10th, 2011 bij 13:11 en is geplaatst onder Service, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.