Het nut van een ROI berekening

donderdag, 10 november 2011 11:43 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 10:09 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Dit paper beschrijft het nut van een ROI berekening. ROI kan zowel kwantitatief als kwalitatief worden gemeten, al naar gelang de bedrijfsdoelstellingen met CRM.

In dit paper geeft CRM excellence enkele nuttige tips voor de berekening van de ROI.

Download het white paper

Related posts:

  1. Whitepaper CRM: Creëer buitengewone klantbeleving en onderscheid u van uw concurrentie.
  2. Whitepaper CRM Strategie: Social CRM wordt volwassen
  3. Is it worth ROI on CRM?
  4. CRM Leverancier selectie
  5. CRM Adoptie
Tags:  CRM, CRM excellence, Customer Relationship Management, ROI
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 10th, 2011 bij 11:43 en is geplaatst onder CRM ROI, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.