Elimineer papierwerk

vrijdag, 11 november 2011 09:26 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 09:59 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Het automatiseren van processen, dat voorheen veelal op papier ging, is niet alleen een technische aanpassing. Werkwijzen zijn anders en de bedrijfscultuur behoeft vaak ook aanpassing.

Wat er allemaal bij komt kijken om processen te automatiseren is te lezen in de paper van Intermec.

Download het white paper

Related posts:

  1. CRM: automatiseren van Marketing
  2. CRM: automatiseren Customer Service
  3. Whitepaper ROI CRM
  4. Het nut van een ROI berekening
  5. CRM: automatiseren van Sales
Tags:  CRM, Customer Relationship Management
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, november 11th, 2011 bij 09:26 en is geplaatst onder CRM Adoptie, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.