Whitepaper CRM Strategie: Social CRM wordt volwassen

donderdag, 03 november 2011 12:14 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 10:48 Geschreven door jpko 0 Reacties

Wat betekenen Social Media voor uw CRM-implementatie? De revolutie die is ontstaan op het vlak van communicatiemogelijkheden heeft een effect op ons dagelijks leven en op alle organisaties, ongeacht welke achtergrond deze hebben.Dit effect uit zich niet alleen in de wijze waarop mensen contact hebben en houden, maar heeft ook een grote impact op de manier waarop we met elkaar zaken doen. Deze white paper van CRM excellence belicht de ontwikkeling van Social CRM.

Deze sociale revolutie is mede ingegeven door de nieuwe mogelijkheden die het Internet heeft geleverd: het Internet is niet alleen een plaats waar informatie wordt tentoongespreid, maar is geëvolueerd tot een geïntegreerd communicatieraamwerk dat vrijwillige kennisdeling en informatieverspreiding tot grote hoogten heeft gebracht. De verandering die deze revolutie met zich meebrengt is een verandering op sociaal vlak die alle organisaties raakt.

In deze whitepaper worden de onder meer volgende aspecten rondom Social CRM besproken:

  • Ontwikkeling van Social Media
  • Klantvertrouwen
  • Maatschappelijke veranderingen
  • Invloed van de manier van zakendoen
  • De Social Customer
  • CRM-filosofie en strategie
  • Verschillen traditionele CRM en Social CRM

Verder komen Social CRM strategieën en –tools aan bod in de complete versie van dit white paper.

 Download het white paper >>

Related posts:

  1. Social Media, risicovol voor uw relatiebehoud?
  2. De werknemer op Social Media
  3. Dura Vermeer helpt startersmarkt met social media
  4. Let’s Nimble!
  5. Beinvloedings-CRM
Tags:  CRM excellence, SCRM, Social CRM, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 3rd, 2011 bij 12:14 en is geplaatst onder CRM Implementatie, Social CRM, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.