Whitepaper CRM: Creëer buitengewone klantbeleving en onderscheid u van uw concurrentie.

donderdag, 03 november 2011 19:59 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 10:46 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Wat is het geheim van een goede concurrentiepositie? Deze vraag wordt regelmatig gesteld, zeker in tijden waarin de concurrentie steeds actiever wordt. Het wordt moeilijker om te concurreren op prijs of inhoud van producten/diensten alleen.Dit white paper van CRM excellence gaat over het creeren van een buitengewone klantbeleving. De klantbeleving is een concurrerend vermogen. Klanten verwachten een goed product tegen een redelijke prijs. Echter, enkel tegemoet komen aan die verwachtingen is niet voldoende en hiermee wordt de concurrentiepositie niet versterkt. Het is de uitdaging om de verwachting van de relatie te overtreffen. Men moet de relatie het gevoel geven dat hij zich begrepen, welkom en belangrijk voelt. Het onderscheidende vermogen voor veel succesvolle leveranciers in deze tijd uit zich in gedegen klantkennis. Die kennis wordt gebruikt om het product of de dienst optimaal af te stemmen op de behoeften van de klant. Door het optimaal inzetten van deze specifieke klantkennis, is het mogelijk een buitengewone klantbeleving te realiseren.

Download dit white paper

Related posts:

  1. Whitepaper CRM Strategie: Social CRM wordt volwassen
  2. Zakboek CRM – Bjorn Hascher
Tags:  CRM, CRM excellence, Customer Relationship Management, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op donderdag, november 3rd, 2011 bij 19:59 en is geplaatst onder CRM Adoptie, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.