CRM Policy

vrijdag, 11 november 2011 09:52 Laatste update op: donderdag, 12 januari 2012 09:57 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties

Het automatiseren van klantcontact vergt ook een groter privacy risico. Meer persoonlijke gegevens worden opgeslagen voor een langere periode en meer medewerkers kunnen bij de data. Dit vergt een nauwkeurig privacy-beleid. In deze paper van smart-planner wordt een voorbeeld gegeven van hoe een bedrijf klanten op de hoogte kan brengen van hun privacy-beleid.

Download het white paper

Related posts:

  1. CRM oplossingen overzicht
  2. Elimineer papierwerk
  3. CRM: automatiseren van Marketing
  4. CRM: automatiseren Customer Service
  5. Whitepaper ROI CRM
Tags:  CRM, Customer Relationship Management, Policy
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, november 11th, 2011 bij 09:52 en is geplaatst onder CRM Policy, CRM Voorbeelden, Whitepapers. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. Je kan een reactie achterlaten, of trackback van je eigen website.

Laat een reactie achter

Klik hier om je antwoord te annuleren.