• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Zonder CRM geen customer experience

vrijdag, 21 augustus 2015 07:52 Laatste update op: vrijdag, 21 augustus 2015 07:52 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“In de vakpers en op congressen heeft CRM als onderwerp behoorlijk ingeboet aan populariteit. Customer experience daarentegen staat zowel in de online als de customer management wereld hoog op de agenda. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-08-21 07:52:44

Related posts:

  1. Zonder CRM geen Customer Experience Management!
  2. Customer experience een must in 2015
  3. Customer experience blijkt lastig te implementeren
  4. Customer experience: Snelle probleemoplossing blijkt key
  5. Klantkennis anno 2014 kan niet zonder ‘Big Data’
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, CRM excellence, crmexcellence, customer, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die, zonder
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, augustus 21st, 2015 bij 07:52 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.