Customer experience: Snelle probleemoplossing blijkt key

vrijdag, 08 mei 2015 13:57 Laatste update op: vrijdag, 08 mei 2015 13:57 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Uit onderzoek blijkt dat het grootste verbeterpotentieel van klantervaring in veel gevallen ligt op het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van al bestaande functionaliteiten. Het perfectioneren van bestaande dienstverleningen moet daarom tot in de puntjes zijn uitgewerkt voordat nieuwe mogelijkheden worden geïntroduceerd binnen de organisatie. Alleen op deze manier kan de klantervaring worden verbeterd”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-05-08 13:57:44

Related posts:

  1. De customer experience als succesfactor.
  2. Customer experience een must in 2015
  3. Snelle probleemoplossing meest bepalend voor klantervaring
  4. Customer experience heeft belangrijke rol in digitale marketing
  5. Social media en de Customer Life Cycle
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, crmexcellence, customer-experience, een-andere, niet-gevonden, pagina, pagina-die, snelle, snelle-probleemoplossing
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 8th, 2015 bij 13:57 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.