Customer experience blijkt lastig te implementeren

dinsdag, 26 mei 2015 12:13 Laatste update op: dinsdag, 26 mei 2015 12:13 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Een overgrote meerderheid van de organisaties in Nederland ziet een Customer Experience strategie niet als een grote goocheltruc van marketeers. Klanttevredenheidsonderzoeken worden dan ook beschouwd als het belangrijkste meetinstrument. Wel constateren ze dat er aan de uitvoering nog het een en ander schort. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-05-26 12:13:43

Related posts:

  1. Customer experience: Snelle probleemoplossing blijkt key
  2. Customer experience een must in 2015
  3. Digging Deeper into Customer Experience Management
  4. Customer experience heeft belangrijke rol in digitale marketing
  5. Social media en de Customer Life Cycle
Tags:  bekijken-bestaat, blijkt, blijkt-lastig, CRM excellence, customer, customer-experience, een-andere, ga-terug, implementeren, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, mei 26th, 2015 bij 12:13 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.