Zonder CRM geen Customer Experience Management!

vrijdag, 14 augustus 2015 13:00 Laatste update op: vrijdag, 14 augustus 2015 13:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” In de vakpers en op congressen heeft Customer Relationship Management (CRM) als onderwerp behoorlijk ingeboet aan populariteit. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-14 13:00:00

Related posts:

  1. Proefcollege CRM & Klantgericht Management (incl. Publieke Sector) (post-HBO/postdoc) ONTBIJTSESSIE
  2. Proefcollege CRM & Klantgericht Management (incl. Publieke Sector) (post-HBO/postdoc) AMSTERDAM
  3. Proefcollege CRM & Klantgericht Management (post-HBO/postdoc)
  4. Proefcollege CRM & Klantgericht Management (post-HBO/postdoc) en Customer Experience & Multichannel Management (postdoc) ONTBIJTSESSIE
  5. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
Tags:  business, customer, customer-experience, development, digital-marketing, interview, management, manager, marketing, narrowcasting, sales
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, augustus 14th, 2015 bij 13:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.