Waarde toevoegen door helder klantbeeld

dinsdag, 30 juni 2015 13:24 Laatste update op: dinsdag, 30 juni 2015 13:24 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“In onze vorige blog bespraken we al dat het creĆ«ren van een 360 graden klantbeeld vaak een doel is bij het selecteren van CRM software. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-06-30 13:24:30

Related posts:

  1. Retail: Bestaande klanten behouden of nieuwe klanten werven?
  2. De waarde van Social CRM
  3. Uitbreiding van klantbeeld is een vereiste
  4. CRM selectie: 360 graden klantbeeld
  5. Investeren in bestaande klanten
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, helder, niet-gevonden, pagina, pagina-die, waarde, waarde-toevoegen
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 30th, 2015 bij 13:24 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.