CRM selectie: 360 graden klantbeeld

vrijdag, 26 juni 2015 09:02 Laatste update op: vrijdag, 26 juni 2015 09:02 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Een doel wat uiterst vaak wordt genoemd als gewenst resultaat van de CRM implementatie, is het creĆ«ren van een 360 graden klantbeeld inclusief alle interacties met klanten en potentiĆ«le klanten. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-06-26 09:02:02

Related posts:

  1. Het opbouwen van een 360 graden klanten beeld
  2. Whitepaper: De selectie van CRM software
  3. CRM software selectie: klantproces
  4. Uitbreiding van klantbeeld is een vereiste
  5. Whitepaper: 7 Aandachtspunten om een verkeerde CRM software selectie te voorkomen
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, crmexcellence, een-andere, graden, graden-klantbeeld, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 26th, 2015 bij 09:02 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.