Uitbreiding van klantbeeld is een vereiste

dinsdag, 24 maart 2015 13:00 Laatste update op: dinsdag, 24 maart 2015 13:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Om de Customer Experience af te stemmen op voorkeuren en interesses van de (potentiële) klanten, is het noodzakelijk om een goed klantbeeld te hebben. Een klantbeeld, dat zich onderscheid door persoonlijke informatie die verder gaat dan de gebruikelijke NAW-plus data”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-03-24 13:00:22

Related posts:

  1. Social media: Moderne lijm voor klanten
  2. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  3. BrixCRM vult klantbeeld aan door integratie financiële gegevens en klantdata
  4. Deloitte tekent overeenkomst met SAP voor uitbreiding reseller-diensten
  5. Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, een-andere, ga-terug, klantbeeld, niet-gevonden, pagina, uitbreiding, vereiste
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, maart 24th, 2015 bij 13:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.