Retail: Bestaande klanten behouden of nieuwe klanten werven?

donderdag, 22 januari 2015 12:53 Laatste update op: donderdag, 22 januari 2015 12:53 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Het oude gezegde dat het 5-7 maal effectiever is een bestaande klant vast te houden, dan een nieuwe klant te werven, geldt nog steeds. Of misschien wel: geldt juist nu. Organisaties die zich specialiseren in een lean & mean proces in combinatie met een redelijke tot goede kwaliteit waarbij rekening gehouden wordt met de aspecten […]”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-01-22 12:53:35

Related posts:

  1. Social media: Moderne lijm voor de klant
  2. Investeren in bestaande klanten
  3. Social Media beleid en CRM
  4. Social media: Moderne lijm voor klanten
  5. Bestaande klanten genereren bijna al uw omzet
Tags:  bekijken-bestaat, crmexcellence, een-andere, ga-terug, klanten, klanten-behouden, niet-gevonden, pagina, pagina-die, retail-bestaande, werven
Dit bericht is geplaatst op donderdag, januari 22nd, 2015 bij 12:53 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.