CRM Trend: Webcare steeds meer strategisch ingezet

woensdag, 29 april 2015 08:16 Laatste update op: woensdag, 29 april 2015 08:16 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Consumenten zitten massaal op social media en organisaties maken hier steeds handiger gebruik van. Al eerder bespraken we het belang van het inzetten van een webcare multi- en cross channel strategie. Waar webcare eerst alleen ingezet werd als online helpdesk en voor schadebeperking bij klachten, wordt het nu steeds meer ingezet om de klantrelatie en […]”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-04-29 08:16:19

Related posts:

  1. CRM Trend: Partnership is deelfunctionaliteit
  2. CRM Trend: Gebruikersadoptie is succesfactor
  3. CRM Trend 2015: Content strategie geïntegreerd met CRM
  4. CRM trend: Cross-channel strategie
  5. Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant
Tags:  CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die, steeds, steeds-meer, strategisch, trend
Dit bericht is geplaatst op woensdag, april 29th, 2015 bij 08:16 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.