CRM trend: Cross-channel strategie

donderdag, 26 maart 2015 14:34 Laatste update op: donderdag, 26 maart 2015 14:34 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Afgelopen jaar is snelheid op alle sociale netwerken als ‘Fait Accomplit’ betiteld. We zijn er gewend aan geraakt dat we door het gebruik van Social Media de stap hebben gemaakt van gewoon naar snel naar (bijna) live. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-03-26 14:34:01

Related posts:

  1. CRM Trend 2015: Content strategie geïntegreerd met CRM
  2. Big data en CRM
  3. Toekomst van de retail: Multi-channel en personalisatie
  4. Internet of Things en uw CRM strategie
  5. whitepaper: Wat trendwatchers zeggen over 2014 en wat dit betekent voor uw CRM strategie
Tags:  bekijken-bestaat, channel-strategie, CRM, crmexcellence, een-andere, ga-terug, pagina, pagina-die, trend
Dit bericht is geplaatst op donderdag, maart 26th, 2015 bij 14:34 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.