CRM Trend: Partnership is deelfunctionaliteit

vrijdag, 03 april 2015 09:28 Laatste update op: vrijdag, 03 april 2015 09:28 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Veel CRM software leveranciers hebben onvoldoende middelen (kennis, capaciteit en investeringsmogelijkheden) om in korte tijd veel functionaliteit toe te voegen aan de applicatie door zelfbouw of overnames. Terwijl gebruikersorganisaties aan de andere kant slechts een beperkt deel van de geboden mogelijkheden toepassen. Hier geldt: Focus, Focus, Focus”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-04-03 09:28:16

Related posts:

  1. Whitepaper: Onderbewuste gebruikersadoptie
  2. CRM gebruikersadoptie gaat verder dan gebruikersacceptatie
  3. CRM Trend: Gebruikersadoptie is succesfactor
  4. CRM Trend 2015: Content strategie geïntegreerd met CRM
  5. CRM trend: Cross-channel strategie
Tags:  CRM, CRM excellence, crmexcellence, deelfunctionaliteit, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die, trend, trend-partnership
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, april 3rd, 2015 bij 09:28 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.