Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant

vrijdag, 17 april 2015 14:15 Laatste update op: vrijdag, 17 april 2015 14:15 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het belang van online interactie met de consument wordt door Nederlandse bedrijven massaal onderschreven. De trend dat webcare-accounts steeds klantgerichter worden, is dan ook duidelijk zichtbaar”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-17 14:15:00

Related posts:

  1. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
  2. Freemium bellen nu ook in Nederland
  3. Oplevende opleidingsmarkt gaat steeds meer online
  4. NIMA en MOA samen in het grootste marketingcongres van Nederland
  5. Automobiliteitsconcepten vooral gericht op hogeropgeleiden
Tags:  auto, business, cms, color, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, nieuws, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, april 17th, 2015 bij 14:15 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.