• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Buitengewoon klantcontact versterkt concurrentiepositie

dinsdag, 18 augustus 2015 13:26 Laatste update op: dinsdag, 18 augustus 2015 13:26 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Bij het ontwerpen van de customer experience moet niet het bedrijfsimago het uitgangspunt vormen, maar moet juist goed klantcontact de onderscheidende factor zijn. Niet iedere organisatie zal op exact dezelfde wijze handelen, en dat is ook zeker niet de bedoeling. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-08-18 13:26:51

Related posts:

  1. Hoe wordt de klant loyaal aan uw merk?
  2. Kiest u voor verzuiling of alignment?
  3. Creëer waardevol klantcontact
  4. Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel
  5. Merk-waardig
Tags:  buitengewone, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 18th, 2015 bij 13:26 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.