Buitengewoon klantcontact versterkt concurrentiepositie

dinsdag, 18 augustus 2015 13:26 Laatste update op: dinsdag, 18 augustus 2015 13:26 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Bij het ontwerpen van de customer experience moet niet het bedrijfsimago het uitgangspunt vormen, maar moet juist goed klantcontact de onderscheidende factor zijn. Niet iedere organisatie zal op exact dezelfde wijze handelen, en dat is ook zeker niet de bedoeling. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-08-18 13:26:51

Related posts:

  1. Hoe wordt de klant loyaal aan uw merk?
  2. Kiest u voor verzuiling of alignment?
  3. Creëer waardevol klantcontact
  4. Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel
  5. Merk-waardig
Tags:  buitengewone, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 18th, 2015 bij 13:26 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.