Het dilemma van televisie en onderbuikgevoel

maandag, 09 december 2013 10:09 Laatste update op: maandag, 09 december 2013 10:09 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Al bijna een jaar speelde het vraagstuk in mijn hoofd of ik, ter versterking van onze expertpositie en als aanvulling op onze contentmarketing activiteiten, televisie als medium kan gebruiken. Ik had er echter nooit actie op ondernomen. Mijn doel was en is om de Nederlandse ondernemers attent te maken op kennis en ervaring, die ze “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2013-12-09 10:09:29

Related posts:

  1. Dynamics CRM 2013 – maak de gebruiker gelukkig
  2. CRM excellence in RTL Ondernemerszaken
  3. Opnames voor RTL Ondernemerszaken
  4. Whitepaper: De selectie van CRM software
  5. Nieuwsgierige angst of angstige nieuwsgierigheid?
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op maandag, december 9th, 2013 bij 10:09 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.