Hoe wordt de klant loyaal aan uw merk?

dinsdag, 27 januari 2015 13:14 Laatste update op: dinsdag, 27 januari 2015 13:14 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“In onze vorige blog beschreven we de voordelen van klantloyaliteit en zijn met name relevant in verzadigde markten met veel concurrentie. En dat zijn nu precies de kenmerken van de huidige retailmarkt. De vraag is dan natuurlijk: hoe kan de retailer ervoor zorgen dat dat de klant loyaal wordt aan zijn of haar merk”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-01-27 13:14:47

Related posts:

  1. De klant in charge, hoe gaat het salesteam hiermee om?
  2. Een centrale klant is een loyale klant
  3. Merk-waardig
  4. Ken de risicofactoren van de klant
  5. Social media: Moderne lijm voor de klant
Tags:  CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, klant, klant-loyaal, niet-gevonden, pagina-die, wordt
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, januari 27th, 2015 bij 13:14 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.