Boekreview: Klant in de driver’s seat (5 sterren)

dinsdag, 07 juli 2015 08:00 Laatste update op: dinsdag, 07 juli 2015 08:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Stilstand is achteruitgang. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-07 08:00:00

Related posts:

  1. Boekreview: Digitale verleiding (5 sterren)
  2. Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant
  3. Porsche brengt de ervaringen van de klant in kaart
  4. Financiële dienstverleners weer de grootste klant van het opleidingsinstituut
  5. Klant belangrijker dan kanaal voor marketeers
Tags:  auto, business, color, digital, digital-marketing, france, interview, marketing, narrowcasting, sales, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 7th, 2015 bij 08:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.