Klant belangrijker dan kanaal voor marketeers

woensdag, 18 maart 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 18 maart 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het vertellen van hun verhaal en het zich onderscheiden van de concurrentie zijn voor veel marketeers de uitdagingen voor 2015. De prioriteit is dan ook meer en meer gericht op klantgerichte activiteiten, want de algemene opvatting is springlevend dat die acties uitgebreide kansen creëren”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-18 07:30:00

Related posts:

  1. Retail: Klantloyaliteit belangrijker dan ooit
  2. Beschikbaarheid belangrijker dan veiligheid voor applicaties
  3. Headhunters weten marketeers te vinden
  4. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  5. Nieuwe technologieën stellen marketeers voor lastige keuzes
Tags:  auto, development, digital, digital-marketing, innovation, manager, narrowcasting, sales, virtual
Dit bericht is geplaatst op woensdag, maart 18th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.