Boekreview: Digitale verleiding (5 sterren)

dinsdag, 09 juni 2015 12:47 Laatste update op: dinsdag, 09 juni 2015 12:47 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Wanneer je een authentieke boekhandel instapt, is de kans groot dat de winkel verlaten wordt met een boek onder de arm. Mocht je dit doen in de online omgeving, is die kans een stuk kleiner. Dit komt door de wijze waarop een verkoper in kan spelen op de individuele voorkeuren en behoeften”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-09 12:47:05

Related posts:

  1. Prominente rol voor klantervaring in digitale marketing
  2. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  3. Nieuwe prijs voor beste digitale transformatie van Nederland
  4. De digitale dokter op het vakantieadres
  5. Klantloyaliteit in het digitale tijdperk
Tags:  auto, business, interview, manager, marketing, narrowcasting, online-marketing, sales, security, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 9th, 2015 bij 12:47 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.