Porsche brengt de ervaringen van de klant in kaart

donderdag, 17 juli 2014 13:58 Laatste update op: donderdag, 17 juli 2014 13:58 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Voordat wij ’s morgens ons huis verlaten, kijken we nog even in de spiegel. Een laatste controle van de toonbaarheid van het haar, het pak en de das. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2014-07-17 13:58:39

Related posts:

  1. Onderzoek: retailers struikelen over omnichannel implementatie
  2. Onderzoek: klant wil altijd en overal beschikbaarheid, multichannel en persoonlijk contact
  3. Digitale marketinghindernissen in kaart gebracht
  4. Wens van klant centraal bij nieuw digitaal platform Eneco
  5. Omslag in cultuur belangrijkste uitdaging om klant centraal te zetten
Tags:  auto, automotive, business, customer, customer-experience, development, industry, interview, marketing, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 17th, 2014 bij 13:58 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.