Social media en de Customer Life Cycle

woensdag, 26 november 2014 11:37 Laatste update op: woensdag, 26 november 2014 11:37 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van CRM excellence

“Er is geen eenduidige visie op de interactie met de klant omdat er verschillende fases bestaan. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2014-11-26 11:37:45

Related posts:

  1. Whitepaper Campagnemanagement en Social Media
  2. Social Media beleid en CRM
  3. Social media: Moderne lijm voor klanten
  4. Social media: Moderne lijm voor de klant
  5. Social Business en CRM
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, CRM excellence, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, pagina, pagina-die
Dit bericht is geplaatst op woensdag, november 26th, 2014 bij 11:37 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.