Snelle probleemoplossing meest bepalend voor klantervaring

dinsdag, 05 mei 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 05 mei 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Om de klantervaring te verbeteren kunnen bedrijven beter eerst de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van hun bestaande dienstverlening vergroten voordat ze nieuwe mogelijkheden zoals personalisatie ontwikkelen. In de (digitale) klantenservice zien consumenten namelijk het liefst een heldere, gemakkelijk te begrijpen dienstverlening, waarin problemen zonder veel moeite worden opgelost. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-05 08:30:00

Related posts:

  1. Klantloyaliteit in het digitale tijdperk
  2. Inzet bepalend voor het succes van de manager
  3. Prominente rol voor klantervaring in digitale marketing
  4. Salesforce.com wederom ’s werelds meest innovatieve bedrijf
  5. Gemakzuchtige consument wil convergente klantervaring
Tags:  auto, business, color, customer, development, digital, facebook, intelligence, interview, manager, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, mei 5th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.