De customer experience als succesfactor.

vrijdag, 10 april 2015 08:42 Laatste update op: vrijdag, 10 april 2015 08:42 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Loyaliteit van klanten is in beweging. De loyaliteit van nu is veel meer gebaseerd op de beleving die klanten ervaren. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-10 08:42:42

Related posts:

  1. Genesys breidt customer experience platform uit met sociale media analytics-oplossing door overname Solariat
  2. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  3. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  4. Fietsonderdelenfabrikant SRAM Corporation gaat customer experience verbeteren
  5. De raakvlakken tussen customer centricity, marketing en technologie
Tags:  amsterdam, auto, business, color, CRM, development, infor, interview, manager, narrowcasting, Social CRM, social-networking
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, april 10th, 2015 bij 08:42 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.