• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Customer Experience & CRM in 1 Day

dinsdag, 08 september 2015 22:00 Laatste update op: dinsdag, 08 september 2015 22:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees meer over het event: Customer Experience & CRM in 1 Day

Bron: CustomerTalk.nl, 2015-09-08 22:00:00

Related posts:

  1. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  2. “Focus op de daadwerkelijke customer experience is essentieel”
  3. Innovatieve winkelcommunicatie ondersteunt retailers in customer experience
  4. De customer experience als succesfactor.
  5. Customer experience millennials wordt beïnvloed door kwaliteit applicaties
Tags:  auto, cms, color, cosmetics, customer-service, digital-marketing, online-display-marketing, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, september 8th, 2015 bij 22:00 en is geplaatst onder Events. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.