Innovatieve winkelcommunicatie ondersteunt retailers in customer experience

woensdag, 15 juli 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 15 juli 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Klassieke winkels beleven zware tijden. Torenhoge huurprijzen, stevige parkeertarieven en logistieke perikelen drukken zwaar op de resultaten”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-15 07:30:00

Related posts:

  1. Genesys breidt customer experience platform uit met sociale media analytics-oplossing door overname Solariat
  2. Online service en social steeds belangrijker voor customer experience
  3. De customer experience als succesfactor.
  4. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  5. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
Tags:  auto, business, color, customer, digital-marketing, manager, marketing, narrowcasting, Social media
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 15th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.