Customer experience millennials wordt beïnvloed door kwaliteit applicaties

donderdag, 30 april 2015 11:00 Laatste update op: donderdag, 30 april 2015 11:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Voor een meerderheid van de generatie Y is een slechte mobiele app-ervaring een reden minder snel de producten of services van een bedrijf te gebruiken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-30 11:00:00

Related posts:

  1. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  2. De customer experience als succesfactor.
  3. CEOs Need To Become Customer-Experience Evangelists
  4. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  5. Fietsonderdelenfabrikant SRAM Corporation gaat customer experience verbeteren
Tags:  adobe, auto, color, development, digital-marketing, marketing, microsoft, narrowcasting, oracle
Dit bericht is geplaatst op donderdag, april 30th, 2015 bij 11:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.