De juiste aanpak van knowledge-management

woensdag, 26 augustus 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 26 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het beheersen van de productiefactor kennis noemen wij kennismanagement, een term beter bekend in de Engelse vertaling. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-26 07:30:00

Related posts:

  1. Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten
  2. ID- en toegangsmanagement SaaS-applicaties wacht nog op juiste aanpak
  3. Aanpak businessmodel noodzaak voor gezonde toekomst retailers
  4. Opschalen van agile veelal gehinderd door management
  5. Feed management met behulp van Google Analytics
Tags:  auto, color, customer, digital-marketing, interview, marketing, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, augustus 26th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.