• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

ID- en toegangsmanagement SaaS-applicaties wacht nog op juiste aanpak

dinsdag, 28 juli 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 28 juli 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De toename in SaaS-oplossingen en mobiele applicaties heeft gevolgen voor de zakelijke gebruikers. Zij moeten, naast alle URL’s van de websites die zij nodig hebben, steeds meer wachtwoorden en logins onthouden. Bovendien maken zij ook op eigen initiatief gebruik van online aangeboden oplossingen, wat het voor IT lastig maakt om inzicht te krijgen in gebruikte software en de daarbij benodigde support”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-28 07:30:00

Related posts:

  1. Analyse-tools en mobiele applicaties zorgen voor betere verkoopresultaten
  2. Leo TechnoSoft Transforms EMR Company to SaaS
  3. Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten
  4. Aanpak businessmodel noodzaak voor gezonde toekomst retailers
  5. Beschikbaarheid belangrijker dan veiligheid voor applicaties
Tags:  amsterdam, apple, auto, business, color, digital, marketing, narrowcasting, sales, windows
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 28th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.