• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Nichemarkten zorgen voor opkomst maatwerk SaaS-producten

woensdag, 27 mei 2015 12:00 Laatste update op: woensdag, 27 mei 2015 12:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De voordelen van cloud computing en mobiele applicaties hebben bedrijven inmiddels ruimschoots overtuigd van de meerwaarde van Software-as-a-Service (SaaS). Er zijn zelfs vendoren, CIO’s en analisten die stellen dat het de toekomst is van alle applicaties. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-27 12:00:24

Related posts:

  1. Google zorgt voor betere zoekresultaten op mobiele devices
  2. Verouderde bedrijfsprocessen zorgen voor papieren rompslomp
  3. Worden mobiele apps de toekomstige zorgen voor de CIO?
  4. Waardering voor nieuwe producten onder druk door hergebruik
  5. Minder zorgen over de planning in de zorg
Tags:  auto, business, color, development, digital-marketing, google-maps, interview, manager, marketing, narrowcasting, netherlands, sales
Dit bericht is geplaatst op woensdag, mei 27th, 2015 bij 12:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.