Aanpak businessmodel noodzaak voor gezonde toekomst retailers

dinsdag, 24 februari 2015 09:30 Laatste update op: dinsdag, 24 februari 2015 09:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Dat de retailsector onder druk staat, is geen nieuws. Tenzij je de afgelopen maanden afgesloten bent geweest van het wereldwijde web, de krant ongelezen hebt gedeponeerd in de bak voor oud papier en het locale winkelcentrum hebt gemeden. Gerenommeerde winkelketens en merken hebben grote problemen uit de rode cijfers te komen en te blijven”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-24 09:30:00

Related posts:

  1. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
  2. Retailers in Nederland verdeeld over de komst van Amazon
  3. Retailers VS blijven voorzichtig ondanks hoge verwachtingen mobiele marketing
  4. De opvallende loze beloften van de online retailers
  5. Mobiele marketing hoogste prioriteit voor retailers en merken
Tags:  auto, business, color, digital, digital-marketing, interview, manager, narrowcasting
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, februari 24th, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.