Uitgebreide webcare noodzaak door forse stijging online klachten

vrijdag, 21 augustus 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 21 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Nu consumenten altijd en overal toegang tot het internet en de sociale media hebben is de drempel om een klacht te uiten steeds lager. De klachtenregen neemt dan ook hand over hand toe”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-21 07:30:00

Related posts:

  1. CRM Trend: Webcare steeds meer strategisch ingezet
  2. Combinatie van Webcare Company en Media Injection
  3. Webcare in Nederland steeds meer gericht op de klant
  4. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
  5. Tijdige upgrade Google Analytics naar Universal Analytics noodzaak voor behoud data
Tags:  auto, business, color, customer-service, development, digital, interview, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, augustus 21st, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.