• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Tijdige upgrade Google Analytics naar Universal Analytics noodzaak voor behoud data

donderdag, 30 juli 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 30 juli 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het veruit meest gebruikte pakket voor webanalytics is op dit moment Google Analytics. Ondanks de naderende uitfasering van Google Analytics blijft een relatief groot deel van ondernemend Nederland de invoering van haar opvolger, Universal Analytics, uitstellen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-30 07:30:00

Related posts:

  1. Retailers VS blijven voorzichtig ondanks hoge verwachtingen mobiele marketing
  2. Aanpak businessmodel noodzaak voor gezonde toekomst retailers
  3. Hoge verwachtingen rendement uit big data en data analytics
  4. Customize je Google Analytics metingen
  5. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
Tags:  amsterdam, auto, business, color, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, narrowcasting, sales, windows
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 30th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.