Instagram is het vrolijkste sociale netwerk

donderdag, 20 augustus 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 20 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Meer en meer communiceren wij via sociale media. De dia-avond na de vakantie is vervangen door het delen van vakantiekiekjes via Facebook en Instagram. Opinies worden geuit via Twitter en solliciteren doen we via LinkedIn”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-20 07:30:00

Related posts:

  1. Coolblue beheerst de sociale media als beste
  2. Sociale media leggen trends in consumentengedrag bloot
  3. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  4. Lokaal nieuws via de sociale media in de krant
  5. Nederlandse CEO’s passief op de sociale media
Tags:  auto, color, development, facebook, interview, manager, narrowcasting, nieuws, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op donderdag, augustus 20th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.