Sociale media leggen trends in consumentengedrag bloot

dinsdag, 04 augustus 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 04 augustus 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Dagelijks delen we in Nederland miljoenen berichten op sociale media. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-04 07:30:00

Related posts:

  1. Nederlandse CEO’s passief op de sociale media
  2. Sociale media slaan op hol door Tour de France
  3. Coolblue beheerst de sociale media als beste
  4. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
  5. Inzet sociale media noodzakelijk voor klantbehoud verzekeraars
Tags:  business, development, digital, digital-marketing, facebook, interview, manager, marketing, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 4th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.