Marketeers richten hun pijlen op de sociale media

woensdag, 14 januari 2015 12:38 Laatste update op: woensdag, 14 januari 2015 12:38 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Wereldwijd zijn de vooruitzichten voor 2015 positief. Marketeers verwachten dat de marketingbudgetten dit jaar gehandhaafd of zelfs verhoogd worden. Op de prioriteitenlijst zijn prominente plaatsen gereserveerd voor sociale en mobiele marketing, met bijzondere aandacht voor tracering en applicaties”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-01-14 12:38:01

Related posts:

  1. Genesys breidt customer experience platform uit met sociale media analytics-oplossing door overname Solariat
  2. Overstapcampagnes zorgverzekeraars via de sociale media
  3. Lokaal nieuws via de sociale media in de krant
  4. De sociale media als distributiekanaal voor content
  5. Opinie op sociale media voor iedereen peilbaar met Coosto Open
Tags:  architecture, auto, color, interview, manager, marketing, narrowcasting, nieuws, sales, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op woensdag, januari 14th, 2015 bij 12:38 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.