Coolblue beheerst de sociale media als beste

zondag, 14 juni 2015 07:30 Laatste update op: zondag, 14 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De kracht van de sociale media is Youp op de schaal van Buckler. De sociale kanalen kunnen merken maken en personen breken”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-14 07:30:00

Related posts:

  1. Genesys breidt customer experience platform uit met sociale media analytics-oplossing door overname Solariat
  2. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
  3. Nederlandse CEO’s passief op de sociale media
  4. Lokaal nieuws via de sociale media in de krant
  5. Anne Frank Huis scoort goed op de sociale media
Tags:  amsterdam, business, color, development, digital, digital-marketing, interview, marketing, nieuws, security, Social media
Dit bericht is geplaatst op zondag, juni 14th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.