• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Coolblue beheerst de sociale media als beste

zondag, 14 juni 2015 07:30 Laatste update op: zondag, 14 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De kracht van de sociale media is Youp op de schaal van Buckler. De sociale kanalen kunnen merken maken en personen breken”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-14 07:30:00

Related posts:

  1. Genesys breidt customer experience platform uit met sociale media analytics-oplossing door overname Solariat
  2. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
  3. Nederlandse CEO’s passief op de sociale media
  4. Lokaal nieuws via de sociale media in de krant
  5. Anne Frank Huis scoort goed op de sociale media
Tags:  amsterdam, business, color, development, digital, digital-marketing, interview, marketing, nieuws, security, Social media
Dit bericht is geplaatst op zondag, juni 14th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.