Maatregelen tegen merkvervalsing op de sociale media

dinsdag, 18 augustus 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 18 augustus 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Stel, een potentiĆ«le klant is op zoek naar een product of dienst die jouw organisatie kan leveren. Mede dankzij een uitgekiende cross-media marketingcampagne valt zijn afweging uit in jouw voordeel. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-18 07:30:00

Related posts:

  1. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
  2. Sociale media slaan op hol door Tour de France
  3. Coolblue beheerst de sociale media als beste
  4. Sociale media leggen trends in consumentengedrag bloot
  5. Nederlandse CEO’s passief op de sociale media
Tags:  business, color, development, digital, digital-marketing, manager, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 18th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.