Sociale media slaan op hol door Tour de France

maandag, 06 juli 2015 11:00 Laatste update op: maandag, 06 juli 2015 11:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De proloog van de Tour de France in Utrecht en de etappe naar Neeltje Jans hebben Nederland niet onberoerd gelaten. Op de sociale media is het nu al het meest besproken sportevenement van 2015″



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-06 11:00:00

Related posts:

  1. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  2. Fietsanalyseplatform op basis van big data voor Tour de France
  3. Coolblue beheerst de sociale media als beste
  4. Bol.com doet ook mee aan de Tour de France
  5. Werving en selectie steeds doeltreffender via de sociale media
Tags:  amsterdam, business, color, CRM, digital, digital-marketing, france, interview, manager, marketing, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op maandag, juli 6th, 2015 bij 11:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.