Aspect Software neemt Linquasys over

donderdag, 13 augustus 2015 09:29 Laatste update op: donderdag, 13 augustus 2015 09:29 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Aspect Software, een Amerikaanse leverancier van software voor contactcenters en helpdesks, heeft de Linguasys gekocht, een leverancier van interactive text response (itr) en ‘natural language user interfaces’. Door de software van het eveneens Amerikaanse bedrijf te combineren met het Aspect CXP-product worden geautomatiseerde selfservice-dialogen mogelijk, aldus Aspect Software.”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-08-13 09:29:00

Related posts:

  1. Charterhouse neemt Indicia over
  2. Aspect Software komt met Voxeo CXP Pro 14
  3. Mtel verzorgt klantcontact met Aspect
  4. Investeerder ASV neemt UnameIT over
  5. Main Capital neemt OnGuard over
Tags:  Adverteren, alle-artikelen, aspect, cloud-computing, CRM, dell, feeds, klik-voor-meer-info, nieuws-crm, security, topic-loopbaan, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op donderdag, augustus 13th, 2015 bij 09:29 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.