Mtel verzorgt klantcontact met Aspect

dinsdag, 23 juni 2015 10:34 Laatste update op: dinsdag, 23 juni 2015 10:34 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Computable met je delen

“Mtel moest zijn bestaande IVR-platform vervangen, omdat deze end-of-life was. Het ging om een traditioneel TDM-platform dat niet langer in staat was te voldoen aan de steeds hogere eisen van de bedrijfsstrategie van de organisatie. Mtel koos uiteindelijk voor Aspect om het klantcontact te verbeteren.”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-06-23 10:34:00

Related posts:

  1. Aspect komt met Proactive Engagement Suite
  2. Relevance verzorgt contentmarketing voor Tefal
  3. De Friesland verbetert klantcontact met Lync
  4. Hypotheker heeft meeste online klantcontact
  5. Aspect Software komt met Voxeo CXP Pro 14
Tags:  Adverteren, alle-artikelen, aspect, china, digital, feeds, klik-voor-meer-info, mtel, security, Social media
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 23rd, 2015 bij 10:34 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.